Διαφημίσεις με άρωμα και τιμές Χόλιγουντ

Η σχέση κινηματογράφου και διαφήμισης είναι εδώ και πάρα πολλά χρόνια πολύ στενή, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που οι διαφημίσεις γίνονται μικρού μήκους ταινίες, έτσι ώστε να δελεάσουν πιο εύκολα τους καταναλωτές.

Μια τέτοια περίπτωση είναι η τελευταία διαφήμιση για γνωστή μάρκα ουίσκι, στην οποία πρωταγωνιστούν ο ιταλός ηθοποιός Τζιανκάρλο Τζιανίνι και ο Βρετανός Τζουντ Λο. Σκηνοθέτης είναι ο Τζέικ Σκοτ, γιος του Ρίντλεϊ Σκοτ.

Οι δύο ηθοποιοί βάζουν στοίχημα ένα πανάκριβο vintage αυτοκίνητο. Ο Τζουντ Λο θα το οδηγήσει από την Νότια Ιταλία στο Μόντε Κάρλο. Είναι η δεύτερη φορά που οι δύο ηθοποιοί συνεργάζονται σε τέτοιου είδους παραγωγή.

«Ευτυχώς είχα οδηγήσει σε όλη την Ιταλία αρκετές φορές στο παρελθόν, γιατί είχα πολύ άγχος με το αυτοκίνητο μήπως και πήγαινε κάτι λάθος. Δούλεψα πολύ σκληρά. Η οδήγηση ήταν πολύ γρήγορη, εξαιτίας του τρόπου που είναι φτιαγμένο το αυτοκίνητο. Εξαιτίας του σχήματος και του χώρου που έχεις στη διάθεσή σου. Άρα δεν απόλαυσα ιδιαίτερα το τοπίο, ενώ οδηγούσα το Ντελαχέι. Ήμουν προσηλωμένος στη διαδρομή και το αυτοκίνητο» τόνισε ο Τζουντ Λο.

Το μήνυμα της διαφήμισης δεν έχει να κάνει με το πόσο καλό είναι το ουίσκι. Έχει να κάνει με τις ανθρώπινες αξίες του πρωταγωνιστή. Ο τυχερός οδηγός καταφέρνει να πετύχει τον στόχο του, χάρις στην βοήθεια που δίνει κατά τη διάρκεια της διαδρομής σε πολύ κόσμο, ο οποίος του το ανταποδίδει.

Αυτά τα ταινιάκια δημιουργούν μεγάλο θόρυβο, κυρίως στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Ήδη το πρώτο τέτοιο φιλμ, που γυρίστηκε με τους ίδιους πρωταγωνιστές για το ίδιο ουίσκι το 2014, είχε περισσότερα από 45 εκατομμύρια views διεθνώς.

Το μεγαλύτερο όμως συμβόλαιο που κλείστηκε πρόσφατα για μια τέτοια κινηματογραφική παραγωγή για διαφήμιση, φέρει την υπογραφή του Μάρτιν Σκορσέζε. Συνεργάστηκε με δύο από τους καλύτερους ηθοποιούς του Χόλιγουντ, τον Λεονάρντο ντι Κάπριο και τον Ρόμπερτ ντε Νίρο για τη παραγωγή του διαφημιστικού της «Πόλης των Ονείρων» στην Μανίλα, ένα νέο καζίνο στον Κόλπο της Μανίλα, στις Φιλιππίνες. Η 15λεπτη ταινία κόστισε 70 εκατομμύρια δολάρια και οι δύο ηθοποιοί πήραν από 13 εκατομμύρια έκαστος.

Ο βρετανικός οίκος υψηλής ραπτικής Burberry, που ειδικεύεται στην πολυτέλεια ετοίμασε ένα τρίλεπτο φιλμάκι για τα Χριστούγεννα, όπου κυριαρχεί ο Μπίλι Έλιοτ. Η διαφήμιση στηρίζεται στα τρία πρώτα λεπτά από την εμβληματική ταινία, ενώ γι’ αυτή την παραγωγή έχουν συνεργαστεί ο Έλτον Τζον, που έχει γράψει και τη μουσική για το ομώνυμο μιούζικαλ που σκίζει στο Λονδίνο και η Τζούλι Γουόλτερς, που έπαιζε τη δασκάλα στην ταινία.

Το διαφημιστικό παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε λονδρέζικο κατάστημα του οίκου, σαν να γινόταν κανονική κινηματογραφική πρεμιέρα. Πολλοί σταρ και διασημότητες βρέθηκαν εκεί.

«Ο Μπίλι Έλιοτ είναι μια ταινία που ήταν πολύ σημαντική για μένα, καθώς μεγάλωνα, αλλά και για τις ανιψιές και τους ανιψιούς μου, αλλά και πολλούς άλλους σε όλο τον κόσμο. Μου αρέσει η ιστορία κάποιου που παρά τις δυσκολίες καταφέρνει να πετύχει τον στόχο του, γιατί ακολουθεί το πάθος του. Είναι μέσα του. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο θέλαμε να είμαστε σίγουροι ότι κάνουμε καλό στον κόσμο, γι’ αυτό και δημιουργήσαμε αυτό το φιλμ» τόνισε ο Κρίστοφερ Μπέιλι.

Με αφορμή μάλιστα αυτό το ταινιάκι, ο Burberry δώρησε 500.000 λίρες σε δύο φιλανθρωπικούς οργανισμούς που βοηθούν τους νέους στο Ίζινγκτον της Βόρειας Αγγλίας, όπου γυρίστηκε η περίφημη ταινία.

Πανόραμα Ρωσικής Λογοτεχνίας με τον Δημήτρη Τριανταφυλλίδη -3η πράξη

Η άΠΕΙΡΟΣ χΩΡΑ διοργανώνει και προσκαλεί στο  Πανόραμα Ρωσικής Λογοτεχνίας με τον Δημήτρη Τριανταφυλλίδη. Το “Πανόραμα” θα πραγματοποιηθεί στον χώρο του βιβλιοπωλείου σε 4 εβδομαδιαίες συναντήσεις ...