ΕΛΣ: Αύριο ξεκινά η προπώληση για Μάκβεθ του Τζ. Βέρντι, ρεσιτάλ Χατζιδάκι, Ερωτόκριτο του Δ. Μαραμή

Ερωτόκριτος

Μιούζικαλ του Δημήτρη Μαραμή

Πρώτη παρουσίαση / Παραγγελία της ΕΛΣ

5, 6, 7, 12, 13, 14, 18, 19, 20, 21 Μαΐου 2017

Ώρα έναρξης: 20.30

Εναλλακτική Σκηνή Εθνικής Λυρικής Σκηνής

 Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

Μουσική διεύθυνση & λιμπρέτο (βασισμένο στον Ερωτόκριτο του Βιτσέντζου Κορνάρου): Δημήτρης Μαραμής

Σκηνοθεσία-χορογραφία – σκηνικό: Κωνσταντίνος Ρήγος

 unnamed (2)

Το Μιούζικαλ του Δημήτρη Μαραμή, Ερωτόκριτος, θα παρουσιαστεί στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο ΚΠΙΣΝ, από τις 5 Μαΐου και για 10 παραστάσεις, σε μουσική διεύθυνση και λιμπρέτο του ίδιου του συνθέτη και σκηνοθεσία χορογραφία του Κωνσταντίνου Ρήγου.

Η Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ αντιλαμβάνεται το μουσικό θέατρο χωρίς αισθητικές προκαταλήψεις. Μακράν του να είναι αποκλειστικά προσανατολισμένη στη σύγχρονη μουσική που απευθύνεται σε εξειδικευμένο κοινό, προσεγγίζει την έννοια της σύγχρονης δημιουργίας χωρίς προϋποθέσεις. Έτσι, τα είδη του ελαφρού μουσικού θεάτρου, το οποίο έχει τεράστια ιστορία στον ελληνικό χώρο, έχουν ισότιμη παρουσία στον προγραμματισμό της.

Ο Ερωτόκριτος του Δημήτρη Μαραμή, γνωστού συνθέτη του έντεχνου κυρίως τραγουδιού, είναι η πρώτη παραγγελία της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ στο χώρο του μιούζικαλ. Υπερβαίνοντας τα στερεότυπα του είδους, ο Ερωτόκριτος φέρνει το λεξιλόγιο του μιούζικαλ, με τις αναφορές του συνθέτη στη τζαζ και τα μπλουζ, κοντά στην κρητική μουσική παράδοση, από την οποία αντλεί μεγάλο μέρος του υλικού του. Το μιούζικαλ, το λιμπρέτο του οποίου υπογράφει ο συνθέτης, βασίζεται στον Ερωτόκριτο του Βιτσέντζου Κορνάρου και κρατάει την πρωτότυπη διάλεκτο και τη δομή του αναγεννησιακού έργου. Ωστόσο, παρόλη τη χρήση του ιδιαίτερου δεκαπεντασύλλαβου του Κορνάρου, που παραπέμπει στο πρωτότυπο ιστορικό πλαίσιο, ο Ερωτόκριτος του Μαραμή δεν τοποθετείται σε συγκεκριμένο χρόνο και χώρο κι εστιάζει κυρίως στα διαχρονικά στοιχεία της ερωτικής ιστορίας του Ερωτόκριτου και της Αρετούσας, στην αρρώστια του πόθου και στις περιπέτειες των δύο νέων, μέχρι να φτάσουν στο αίσιο τέλος του γάμου τους.

Τη σκηνοθεσία και χορογραφία έχει αναλάβει ο Κωνσταντίνος Ρήγος, δημιουργός ευρέως φάσματος και γνώστης του είδους, ο οποίος σημειώνει ότι «πρόκειται για μια μοντέρνα εκδοχή του έργου, που τίθεται εκτός του συγκεκριμένου χρόνου και χώρου της δράσης, τοποθετούμενη σε ένα περιβάλλον μινιμαλιστικό όπου η έμφαση δίνεται στην ερμηνεία και στην κίνηση των ηρώων».

Πρωταγωνιστούν οι νέοι τραγουδιστές που διαπρέπουν στο χώρο της έντεχνης μουσικής, Θοδωρής Βουτσικάκης, Μαρίνα Σάττι και Gautier Βελισσάρης, αλλά και οι διακεκριμένοι λυρικοί καλλιτέχνες Ιωάννα Φόρτη και Κωστής Μαυρογένης. Συμμετέχει δεκαμελές ενόργανο σύνολο και οκταμελές χορωδιακό σύνολο, υπό τη διεύθυνση του συνθέτη.

Μουσική – λιμπρέττο – μουσική διεύθυνση Δημήτρης Μαραμής

Σκηνοθεσία – χορογραφία – σκηνικό Κωνσταντίνος Ρήγος

Συνεργάτις σκηνογράφος Μαίρη Τσαγκάρη

Κοστούμια Γιώργος Σεγρεδάκης

Φωτισμοί Χρήστος Τζιόγκας

Ερμηνεύουν

Θοδωρής Βουτσικάκης (Ερωτόκριτος),

Μαρίνα Σάττι (Αρετούσα), 

Gautier Βελισσάρης (Πολύδωρος),

Ιωάννα Φόρτη (Νένα),

Κωστής Μαυρογένης (Ρήγας)

 

Συμμετέχει δεκαμελές ενόργανο σύνολο και οκταμελές χορωδιακό σύνολο.

Τιμές εισιτηρίων δοκιμαστικής περιόδου 15, 20 / Φοιτητικό, Παιδικό 12 

Η ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017, ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΣ ΣΤΟ ΚΠΙΣΝ (καθημερινά 09.00-21.00), ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΟΛΥΜΠΙΑ (Τρίτη- Κυριακή 09.00-21.00 & Δευτέρα 09.00-16.00) & ΣΤΟ WWW.NATIONALOPERA.GR

Τηλ.: 2103662100 – 2130885700

 

ΚΠΙΣΝ: Λεωφόρος Συγγρού 364, 176 74 Καλλιθέα

Πληροφορίες για την πρόσβαση στο ΚΠΙΣΝ: http://snfcc.org/you-the-snfcc/planning-your-visit/?lang=el

 

unnamed (3)

Η Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ και ο Σείριος παρουσιάζουν:

 

ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ

Ρεσιτάλ

«Μ’ ένα τραγούδι άρχισε ο κόσμος και μ’ ένα τραγούδι θα τελειώσει»

 

Μεγάλη Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Ώρα έναρξης: 20.30

Εναλλακτική Σκηνή Εθνικής Λυρικής Σκηνής

 Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

 

Η Εθνική Λυρική Σκηνή και ο Σείριος, παρουσιάζουν τέσσερις εμβληματικούς κύκλους τραγουδιών του Μάνου Χατζιδάκι, με την υψίφωνο Μαρία Κωστράκη και τον Λευτέρη Μιχαλόπουλο στο πιάνο, τη Μεγάλη Τρίτη 11 Απριλίου στις 20.30, στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

 

Πρόκειται για τα έργα Ο κύκλος του C.N.S. (1952), Ο Μεγάλος Ερωτικός (1972), Ο Ματωμένος Γάμος (1947) και O Καπετάν Μιχάλης (1966). Μέσα από τα έργα αυτά, τα οποία συνέθεσε σε διαφορετικές δημιουργικές περιόδους, ο Χατζιδάκις μιλά ποιητικά για την απώλεια, την ενοχή, τον έρωτα, τον θάνατο, τον πόλεμο και την ελευθερία.

 

Ο Γιώργος Χατζιδάκις σημειώνει: “Ο Μάνος Χατζιδάκις θεωρούσε την ανθρώπινη φωνή ως συγκλονιστική δυνατότητα  έκφρασης του ψυχισμού  και της σκέψης μας. Σε αυτό το ρεσιτάλ η Μαρία Κωστράκη, αληθινή και ποιητική, μας αποκαλύπτει το τραγούδι του με τον πιο αυθεντικό τρόπο”.

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ

Τον ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ C.N.S. τον έγραψα το 1952, με αφορμή το θάνατο του φίλου μου Etienne Rohrich Moritz στις 9 Αυγούστου 1951 και τον χάρισα στον άλλο φίλο μου στη Βαρκελώνα, τον Carlo Novi Sanchez. Η ιδέα προϋπήρχε στο τελευταίο κομμάτι των «Έξι λαϊκών ζωγραφιών»- ιδέα που ολοκληρώθηκε μετά από πέντε χρόνια στην «Ερημιά». Τη δοκιμή την είχα κάμει ήδη στα μοιρολόγια για τις «Χοηφόρες» του Αισχύλου. Ξεκίνησα από τον ελεγειακό χαρακτήρα των δημοτικών μας τραγουδιών και σύγχρονα θέλησα να προχωρήσω πιο πέρα, για να δώσω όσο γίνεται περισσότερο το μεσογειακό χαρακτήρα. Τους στίχους τους έγραψα ή με τη μουσική ή πρώτα απ’ αυτήν, ακολουθώντας πιστά ή ψάχνοντας πολλές φορές μια φόρμα, ένα σχεδιάγραμμα που να περικλείει με λιτότητα ότι ήθελα να πω. Το κλίμα του λιμανιού, του ερημικού λιμανιού με την απεραντοσύνη της αγριεμένης θάλασσας και με τη λυπητερή έκφραση τ’ ουρανού, νομίζω πως ταίριαζε καλύτερα στα τραγούδια μου αυτά, που θρηνολογούν τον άδικο χαμό ενός νέου παιδιού – θέμα παλιό μα πάντα πανίσχυρο και ζωντανό. Τα τραγούδια αυτά – που μ’ απασχολήσανε ίσαμ’ ένα χρόνο για να τα ολοκληρώσω – τ’ αγαπάω ιδιαίτερα, γιατί μου φτιάξανε μερικά χρόνια ζωής απ’ τα πιο δικά μου…

MΑΝΟΣ XΑΤΖΙΔΑΚΙΣ
Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΡΩΤΙΚΟΣ έγινε από ένα αίσθημα ενοχής κι όχι από ερωτικούς λόγους. Μόνον οι ανόητοι φαντάζονται ότι όταν είσαι ερωτευμένος γράφεις ένα έργο σαν τον «Μεγάλο Ερωτικό». Τον «Μεγάλο Ερωτικό» τον γράφεις όταν δεν ασχολείσαι με το αν είσαι ερωτευμένος ή όχι. Έχεις ξεκαθαρίσει τα θέματα και είσαι ελεύθερος να σκέπτεσαι.

Είχα ένα αίσθημα ενοχής απέναντι σε μια θαυμάσια γυναίκα, τη Μυρτιώτισσα, μητέρα του Γιώργου Παππά, του μεγάλου ηθοποιού, ο οποίος ήταν και πολύ στενός μου φίλος. (…)Όταν πέθανε ο Γιώργος, έχασα τα ίχνη της, δεν είχα επαφή. Μια δεδομένη στιγμή, άρρωστη στο νοσοκομείο, μου στέλνει το Σ΄ αγαπώ, το περίφημο ποίημά της για να κάνω μουσική, μαζί μ’ ένα πολύ συγκινητικό γράμμα. Τότες, είπα, θα πάω αμέσως να τη δω, αλλά δεν πήγα, και με την επιπολαιότητα που χαρακτηρίζει τους νέους, το ξέχασα. Βρέθηκα στην Αμερική, όπου διαβάζοντας ότι πέθανε η Μυρτιώτισσα μου ήρθε στο νου η παράλειψή μου, βρήκα το γράμμα της και το ποίημα και αισθάνθηκα όλες τις τύψεις ενός ανθρώπου που σαν νέος, κάνει τέτοιου είδους αστοχίες κι επιπολαιότητες. Θέλησα να γράψω μουσική εκ των υστέρων γι’ αυτό το ποίημα της Μυρτιώτισσας το τόσο γνωστό στις παλαιότερες γενιές. Για να το συμπεριλάβω όμως κάπου έπρεπε να κάνω έναν ολόκληρο Ερωτικό. Κι έτσι αποφάσισα να επιλέξω ποιήματα απ’ τη Σαπφώ μέχρι τις μέρες μας, για να συμπεριληφθεί και το «Σ’ αγαπώ» της Μυρτιώτισσας. Κι έκανα τον «Μεγάλο Ερωτικό». Νομίζω ότι πέτυχα ένα ωραίο έργο και κατά βάθος, της ανήκει εξ’ ολοκλήρου. Αν ανήκει σε κάποιον «ο Μεγάλος Ερωτικός», δικαιωματικά ανήκει στη μνήμη της Μυρτιώτισσας.

MΑΝΟΣ XΑΤΖΙΔΑΚΙΣ


Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΙΧΑΛΗΣ του Νίκου Καζαντζάκη, κατά θεατρική διασκευή Γεράσιμου Σταύρου και Κώστα Κοτζιά, σίγουρα δεν θα έμενε σαν θεατρική παράσταση να θυμίζει κάτι στους άλλους, αν δεν υπήρχε η μουσική που έφτιαξε ο Μάνος Χατζιδάκις για την παράσταση, μια μουσική που μου φαίνεται ότι πληρεί και με το παραπάνω την έννοια «μουσική των αισθήσεων».

ΧΑΡΗΣ ΜΕΓΑΛΗΝΟΣ – περιοδικό ΟΔΟΣ ΠΑΝΟΣ, αρ. 75-76, Σεπτ.-Δεκ. 1994

 

Ο Νίκος Γκάτσος μες στα χρόνια της κατοχής άρχισε τη μετάφραση του ΜΑΤΩΜΕΝΟΥ ΓΑΜΟΥ, κι όλοι οι φίλοι του ζούσαμε καθημερινά τις δυσκολίες του, τις αμφιβολίες του, για τον κάθε στίχο, την κάθε λέξη χωριστά, μα και τις υπέροχες στιγμές που τελειωμένοι στίχοι ερχόντουσαν στ’ αυτιά μας, ήχοι μαγικοί πρωτοφανέρωτοι, πανάκριβα διαμάντια στην καρδιά μας, στολίδια ανεπανάληπτα στον Λόγο τον Ελληνικό, χωρίς να υποψιαζόμαστε κείνα τα χρόνια, πως η δουλειά του φίλου μας θα ξεπερνούσε τα όρια μιας δυνατής στιγμής και θα ‘φτιαχνε τη μικρή της ιστορία. (…) Την εποχή που έγραφα τη μουσική του ΜΑΤΩΜΕΝΟΥ ΓΑΜΟΥ, στο ίδιο θέατρο μίλησα πρώτη φορά στους Αθηναίους για το σύγχρονο λαϊκό τραγούδι, το Ρεμπέτικο. Κι όπως ο Γκάτσος θέλησε να μεταφυτέψει τις Ισπανικές προσωδίες στους λαϊκούς ποιητικούς ρυθμούς της γλώσσας μας, έτσι κι εγώ προσπάθησα να προεκτείνω τους ρυθμούς αυτούς στις παντοτινές πηγές της νεοελληνικής ευαισθησίας.

MΑΝΟΣ XΑΤΖΙΔΑΚΙΣ

 

 

 

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ

ΜΑΡΙΑ ΚΩΣΤΡΑΚΗ

Η διακεκριμένη σε μεγάλους διεθνείς διαγωνισμούς ελληνίδα υψίφωνος και υπότροφος του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης, έκανε το ντεμπούτο της σε ηλικία 23 ετών με το ρόλο της Νορίνα στην όπερα Don Pasquale του G. Donizetti, στην Όπερα Δωματίου του Μονάχου. Έκτοτε ερμήνευσε με επιτυχία ρόλους από το ευρύ ρεπερτόριό της, σε όπερες όπως: Cosí fan tutte, Don Giovanni, La clemenza di Tito, L’ elisir d’ amore, Carmen, Il viaggio a Reims, La Donna del lago, La Cenerentola, Die Csardasfürstin, Dido & Aeneas, Ariadne auf Naxos, Der Rosenkavalier, Aida κ.α. Από τους σημαντικότερους σταθμούς στην πορεία της, αποτελούν οι συνεργασίες της με διεθνώς καταξιωμένους μαέστρους όπως: Alberto Zedda, Alessandro de Marchi, Andrea Battistoni, Nicola Paszkowski, Christoph Perick, Giovanni Pacor και Γιώργο Βράνο σε Ελλάδα (Θεσσαλονίκη Α.Π.Θ., Αθήνα – Εθνική Λυρική Σκηνή, Μέγαρο Μουσικής), Γερμανία (Staatsoper Nürnberg, Theater Dortmund, Festspiele Weikersheim, Rossini Festival Bad Wildbad, Herkulessaal & Gasteig München, Meistersingerhalle Nürnberg κ.α.), Ιταλία (Rossini Opera Festival – Pesaro, Teatro Nuovo και Caio Melisso – Spoleto, Teatro del Giglio – Lucca , Teatro Goldoni – Livorno, Teatro del Giglio – Lucca, Teatro Stabile – Potenza, Teatro Dante – Φλωρεντία κ.α.) και Αίγυπτο (Όπερα Καΐρου και Αλεξάνδρειας). Το 2010 κάνει την πρώτη της δισκογραφική δουλειά για την ασιατική αγορά με ιταλική μουσική δωματίου συνθετών όπως Rossini, Puccini, Catalani, Zandonai, Leoncavallo κ.α. και το 2015/16 ηχογραφεί και κυκλοφορεί τα CD “Δέησης” και “Stimmen” με μελοποιημένο Καβάφη σε ελληνικά, γερμανικά και ιταλικά από τον Α.Σίμογλου.

 

ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Λευτέρης Μιχαλόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα. Ξεκίνησε μουσική στο Εθνικό Ωδείο το 1980.  Από το 1987 έως το 1994 σπούδασε  πιάνο  με τον Marian Rybicki  και σύνθεση με τον   Michel Merlet   στο  πανεπιστήμιο L’ Ecole Normale του Παρισιού. Έχει παρακολουθήσει  σεμινάρια μουσικών προγραμμάτων για υπολογιστές από το 1981 έως το 1998. Από το 1994 έχει διδάξει πιάνο και μουσικά προγράμματα  σε πολλά Ωδεία της Αττικής. Από το 1995 είναι  μόνιμος συνεργάτης  του Μουσικού Συνόλου «Μάνος Χατζιδάκις»  και από το 2010 μέχρι σήμερα  έχει αναλάβει  μαζί με τον Γιώργο Χατζιδάκι την ψηφιοποίηση του αρχείου του Μάνου Χατζιδάκι.

 

 

 Τιμές εισιτηρίων:  €20, €15 / Φοιτητικό, παιδικό € 10

 

Η ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017, ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΣ ΣΤΟ ΚΠΙΣΝ (καθημερινά 09.00-21.00), ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΟΛΥΜΠΙΑ (Τρίτη- Κυριακή 09.00-21.00 & Δευτέρα 09.00-16.00) & ΣΤΟ WWW.NATIONALOPERA.GR

Τηλ.: 2103662100 – 2130885700

 

ΚΠΙΣΝ: Λεωφόρος Συγγρού 364, 176 74 Καλλιθέα

Πληροφορίες για την πρόσβαση στο ΚΠΙΣΝ: http://snfcc.org/you-the-snfcc/planning-your-visit/?lang=el

 

unnamed (1)

 

Μάκβεθ

Όπερα του Τζουζέππε Βέρντι

Κεντρική Σκηνή Εθνικής Λυρικής Σκηνής – Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος

Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

23, 25, 27, 29 Απριλίου &  3 Μαΐου 2017 / Ώρα έναρξης: 20.00

Μουσική διεύθυνση Λουκάς Καρυτινός – Ηλίας Βουδούρης

Σκηνοθεσία Λορέντσο Μαριάνι

 

Ο Μάκβεθ, η συναρπαστική όπερα του Τζουζέππε Βέρντι, είναι η πρώτη παραγωγή όπερας που θα παρουσιαστεί στη δοκιμαστική περίοδο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στην Κεντρική Σκηνή – Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος. Οι πέντε παραστάσεις θα δοθούν στις 23, 25, 27, 29 Απριλίου και 3 Μαΐου, σε μουσική διεύθυνση Λουκά Καρυτινού και Ηλία Βουδούρη, σκηνοθεσία Λορέντσο Μαριάνι και με τη συμμετοχή της Ορχήστρας, της Χορωδίας, μελών του Μπαλέτου της ΕΛΣ και διακεκριμένων Ελλήνων Μονωδών.

 

Βασισμένη στο ομότιτλο θεατρικό του Σαίξπηρ, η σημαντικότερη νεανική όπερα του συνθέτη, μέσα από την έντονα δραματική μουσική της, προσφέρει σπάνια ψυχογραφήματα των βασικών ρόλων, του στρατηγού Μάκβεθ και της συζύγου του, δύο αδίστακτων χαρακτήρων που μετέρχονται κάθε μέσου προκειμένου να αναρριχηθούν στον θρόνο της Σκωτίας.

Στον Μάκβεθ, ο Βέρντι υπερβαίνει τα συμβατικά πλαίσια της εποχής του για να συνθέσει ένα έργο με θεατρική δύναμη και με χαρακτήρες που διαθέτουν πρωτόγνωρο ψυχολογικό βάθος και ένταση, ενώ με τη δεξιοτεχνική ενορχήστρωση επιτυγχάνει να σκιαγραφήσει θεαματικά τη βία, τη συνομωσία, το θάνατο.

Η σκηνοθεσία του διακεκριμένου Ιταλού σκηνοθέτη και θεωρητικού της όπερας Λορέντσο Μαριάνι, εστιάζει στον τρόπο σκέψης των δύο ηρώων και οπτικοποιεί την αντίδραση στο συναίσθημα του φόβου. Το σκηνικό αποδίδει ένα no man’s land – ένα τόπο στο πουθενά, μια «απεικόνιση» των σκοτεινών σημείων του μυαλού μας.

Την εντυπωσιακή παραγωγή με τα θεαματικά σκηνικά πλαισιώνει μια λαμπερή διανομή διακεκριμένων Ελλήνων πρωταγωνιστών. Στο ρόλο του Μάκβεθ ο Τάσης Χριστογιαννόπουλος και στης Λαίδης Μάκβεθ η Δήμητρα Θεοδοσίου.

 

 

Μουσική διεύθυνση: Λουκάς Καρυτινός (23, 25, 27/4) – Ηλίας Βουδούρης (29/4 & 3/5)
Σκηνοθεσία: Λορέντσο Μαριάνι

Σκηνικά: Μαουρίτσιο Μπαλό 

Κοστούμια: Σίλβια Αϋμονίνο 

Χορογραφία: Ρενάτο Τζανέλλα
Σχεδιασμός φωτισμών: Λίνους Φέλμπομ

Επιμέλεια-προσαρμογή φωτισμών: Χριστίνα Θανάσουλα
Σχεδιασμός Βιντεοπροβολών: Λούσυ Μακ Κίννον

Διεύθυνση χορωδίας: Αγαθάγγελος Γεωργακάτος

Μάκβεθ:                                             Τάσης Χριστογιαννόπουλος
Μπάνκο:                                             Πέτρος Μαγουλάς
Λαίδη Μάκβεθ:                                 Δήμητρα Θεοδοσίου
Ακόλουθος Λαίδης Μάκμπεθ:        Αντωνία Καλογήρου
Μακντάφ:                                           Δημήτρης Πακσόγλου
Μάλκολμ:                                           Φίλιππος Δελλατόλας
Γιατρός, Υπηρέτης του Μάκμπεθ:  Παύλος Σαμψάκης
Δολοφόνος / Αγγελιαφόρος:           Χρήστος Αμβράζης
Α’ Οπτασία:                                        Παύλος Μαρόπουλος
Β’ Οπτασία:                                        Βάσω Πετρόγιαννη
Γ’ Οπτασία:                                        Φύλλη Γεωργιάδου

Συμμετέχουν η Ορχήστρα, η Χορωδία και μέλη του Μπαλέτου της ΕΛΣ

 

 

 

 

 

 

Τιμές εισιτηρίων δοκιμαστικής περιόδου €15, €25, €35, €50, €55, €60

Φοιτητικό, παιδικό €12 / Περιορισμένης ορατότητας €10

Η ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017, ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΣ ΣΤΟ ΚΠΙΣΝ (καθημερινά 09.00-21.00), ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΟΛΥΜΠΙΑ (Τρίτη- Κυριακή 09.00-21.00 & Δευτέρα 09.00-16.00) & ΣΤΟ WWW.NATIONALOPERA.GR

Τηλ.: 2103662100 – 2130885700

 

>ΚΠΙΣΝ: Λεωφόρος Συγγρού 364, 176 74 Καλλιθέα

Πληροφορίες για την πρόσβαση στο ΚΠΙΣΝ: http://snfcc.org/you-the-snfcc/planning-your-visit/?lang=el